021-22913067 INFO@ARASHIDLIGHT.IR

مشاوره رایگان: 22913067

پروژه نورپردازی منزل مسکونی

مکان پروژه: تهران – خیابان ظفر
پروژه نورپردازی منزل مسکونی

چراغ‌های مگنتی برای پروژه‌های مسکونی به وبژه با سبک معماری مدرن گزینه بسیار مناسبی هستند. توانایی این چراغ‌ها در تامین روشنایی و در عین ‌

.چینش چراغ‌ها توسط کاربر به صورت دلخواه انعطاف پذیری بالایی را به نورپردازی ساختمان می‌دهد

در پروژه مسکونی معرفی شده ریل چراغ متناسب با فرم فضاها و سالنهای مختلف در نظر گرفته شده است. به عنوان مثال در فضای پذیرایی به دلیل فرم مستطیل سالن، ریل چراغ مگنتی با پیروی از همین فرم و برای پوشش حداکثری روشنایی به صورت مستطیل و با فاصله مناسب از دیوارها نصب شده است.

 

پروژه نورپردازی منزل مسکونی

استفاده از چراغ مگنتی برای تامین روشنایی فضای مسکونی

این فرم در سالن نشیمن نیز به همین شکل اجرا شده است. برای تامین روشنایی عمومی از چراغ‌های خطی مگنتی در طول 60 و 30 سانتیمتر استفاده شده است که با تعداد محاسبه شده برای تامین روشنایی مناسب در ریل‌های مگنتی قرار گرفته‌اند. در قسمتهایی از فضا که نیاز به نورپردازی تاکیدی وجود داشته -مثلا برای روشن کردن یک تابلو- از چراغ‌های Spot مگنتی یا چراغ‌های نقطه‌ای زاویه پذیر استفاده شده است.

 

پروژه مسکونی- چراغ مگنتی

 

در فضاهایی نظیر آشپزخانه و اتاق‌های خواب با توجه به فرم متفاوت این فضاها، ریل مگنتی به شکل خط یا فرم L نصب شده‌اند که تناسب مناسبی با معماری فضای مورد نظر دارند. در این قسمت هم بیشتر از چراغ‌های خطی مگنتی و چراغ‌های نقطه‌ای مگنتی استفاده شده است.

 

پروژه مسکونی- چراغ های مگنتی

 

در نهایت با توجه به معماری مدرن فضا، چراغ‌های مگنتی علاوه بر تامین مطلوب روشنایی، به المانی جذاب در معماری داخلی فضا تبدیل شده است و به زیبایی بصری آن افزوده است.

 

دسته:

تاریخ :